RENTAL APARTMENT
/

SITGES (BARCELONA)

 

PROTOCOL D'HIGIENITZACIÓ DE NOSTRES ALLOTJAMENTS TURÍSTICS DAVANT EL COVID-19



En resposta a l'actual crisi sanitària mundial, estem introduint una sèrie de nous procediments i serveis en línia dissenyats per donar-li a vostè i la seva família una completa tranquil·litat i seguretat a l'romandre amb nosaltres.

Neteja profunda professional

La neteja és un dels aspectes que mai hem de descuidar en els nostres apartaments turístics. Mantenir l'allotjament en bones condicions higièniques i de salubritat és clau per tenir cura dels hostes, fer que se sentin còmodes, a gust i segurs.

Els nostres apartaments es netegen sempre amb els més alts estàndards i es té molta cura a l'preparar la propietat per a la seva estada, seran netejats a fons i desinfectats abans de cada estada.
A més, el temps de preparació entre les estades s'ampliarà a un mínim de 24 hores.
La propietat seleccionada, netejada a fons, amb tots els aparells i superfícies desinfectats, manualment en complements i superfícies petites amb equips de desinfecció per radiació directa per fotocatàlisi (UV) i amb dispositius d'ozó a nivell general, després seran segellats per un període mínim de 24 hores abans de la seva arribada. Les primeres persones que entrin a l'apartament després que hagi estat segellat, seran la seva família.

Tota la roba de llit i les tovalloles que es proporcionen a la propietat es renten professionalment a 60C. No obstant això, com un servei addicional, tindrà l'opció de demanar roba de llit i tovalloles noves per a la seva estada, a un cost addicional. O per estalviar costos, pot portar la seva pròpia roba de llit i tovalloles.

Hi haurà a la seva disposició, gels hidro-alcohòlics desinfectant de mans disponible en els Apartaments SitgesSeafront.

Registre en línia (Chek-in Online)

Ara, vostès podran fer el check-in d'entrada, de tots els hostes, en línia.
Nosaltres li enviarem per whatsapp o correu electrònic un formulari que vostès haurà d'omplir i enviar.
D'aquesta manera, ara podem oferir-li una experiència sense contacte des del moment en què arriba a Sitges, fins al moment en què abandona l'apartament.
Quan vostè arribi, només se'ls lliuraran les claus de l'apartament, prèviament desinfectades.

Servei d'Atenció Virtual per a hostes.

Volem mantenir el nostre esperit d'estar sempre disponibles per als nostres hostes cara a cara per assegurar-nos que la seva estada amb nosaltres es desenvolupi de la manera més fluida i agradable possible, però sense crear la necessitat d'un contacte personal innecessari.
A més de la nostra línia d'ajuda telefònica de 24 hores, el nostre nou equip d'Atenció Virtual estarà disponible durant l'horari d'oficina per WhtasApp, FaceTime, Video Call o altres aplicacions, per respondre a qualsevol pregunta que pugui tenir o per organitzar qualsevol servei que desitgi durant la seva estada.

Vostès, podrà consultar el "Video Tutorial d'Usos i Serveis" de cada apartament.


 
Correo
Llamada
Asignación