RENTAL APARTMENT
/

SITGES (BARCELONA)

 

COVID-19.



Què puc fer si la meva reserva es veu afectada pel coronavirus (COVID-19)?


Darrera actualització: 20 d'Abril de 2020.

Totes les reserves fetes per a allotjaments situats a Espanya (incloses les illes Canàries i les illes Balears), o que hagin fet persones d'aquest país, amb data d'entrada entre el 14 de març de 2020 i el 9 de Maig de al 2020 (inclosos) , a excepció de les persones que duguin a terme les activitats estipulades en l'article 7 de l'reial decret de Govern estan inclosos en les condicions de força major

L'Organització Mundial de la Salut (OMS) ha declarat una emergència sanitària de preocupació internacional (PHEIC, per les sigles en anglès) en relació amb el brot actual de coronavirus, conegut com COVID-19. Estem seguint de prop les indicacions oficials de les autoritats sanitàries i governamentals locals a la vegada que escoltem els comentaris dels nostres viatgers, propietaris i professionals immobiliaris. Actualitzarem aquest article a mesura que hi hagi més informació disponible.

Què ha de fer abans de reservar?

  • Consulteu les recomanacions i restriccions de viatge del seu destí, a més de seguir les instruccions de l'Organització Mundial de la Salut.
  • Repassi les polítiques de cancel·lació de la propietat.
  • Penseu en la possibilitat d'adquirir una assegurança de viatge que ofereixi cobertura davant malalties originades pel COVID-19, sempre que se li hagi diagnosticat i hagi pres les precaucions de viatge oportunes a la seva sortida. És possible que aquesta assegurança no ofereixi cobertura davant prohibicions de viatges, quarantenes ni por a viatjar. Assegureu-vos de llegir detingudament els detalls de la cobertura de la pòlissa.

Què pot fer després de reservar?

  • Si actualment es troba de vacances en una zona afectada per restriccions, verifiqui les dades de el viatge per obtenir informació de seguretat i els números d'emergències corresponents. Així mateix, seguiu les recomanacions de les autoritats locals.
  • Per cancel·lar o canviar una reserva futura a causa de les restriccions de viatge en vigor, pot fer-ho directament per email sitgesseafront@gmail.com. Si realitza canvis fora de el període de cancel·lació, contacti amb el propietari o professional immobiliari a propòsit de les seves polítiques de cancel·lació i reemborsament.
  • Si va adquirir una assegurança de viatge, contacti directament amb la companyia d'assegurances per a resoldre qualsevol dubte relacionat amb la cobertura.
  • Si heu fet la reserva amb targeta de crèdit, visiteu la seua entitat per conèixer si el servei inclou assegurança de viatge i quina és la cobertura.

Què estem fent com a part de la nostra política d'emergència pel COVID-19?

Per ajudar a alleujar la incertesa de moment, hem implementat una política que aconsegueix el millor equilibri per protegir viatgers, propietaris, professionals immobiliaris i la societat en general.


Per a les reserves realitzades abans de l'13 de març amb nits d'estada entre el 13 de març i el 9 de Maig, hi ha dues opcions possibles:

  • Demanar un crèdit flexible: Si està fora de el període de cancel·lació, hem demanat als propietaris i professionals immobiliaris que ofereixin un crèdit complet per l'import que hagi pagat. Aquest crèdit es pot aplicar a futures reserves a la mateixa propietat durant el proper any (sense cost addicional).
  • Sol·licitar un reemborsament: Recomanem encaridament als propietaris i professionals immobiliaris que emetin a el menys un reemborsament parcial per a les situacions en què no es pugui assignar un crèdit flexible. Tot i que no estan obligats a proporcionar un reemborsament fora d'el període de cancel·lació, aquells que no ofereixin flexibilitat estaran subjectes a sancions en la nostra plataforma

Per a les reserves realitzades amb nits d'estada després de 9 de Maig :

  • Si el seu viatge és posterior a 9 de Maig , primer ha de revisar la política de cancel·lació de la seva reserva i prendre les mesures necessàries durant el període de cancel·lació.

Preguntes freqüents

Per què no poden reemborsar la meva reserva en nom de l'propietari o professional immobiliari?
En la majoria dels casos, actuem com intermediaris per als pagaments, però els habitatges de la nostra plataforma pertanyen a un propietari o les gestiona un professional immobiliari i són ells els que determinen les polítiques de cancel·lació i reemborsament. Per cada viatger que paga els diners que tant li ha costat guanyar per una escapada que és possible que no arribi a realitzar, hi ha un propietari o professional immobiliari que confia en les seves polítiques de cancel·lació, així com en els diners que li correspon segons aquestes polítiques per pagar la hipoteca i als seus empleats. No obstant això, durant aquestes circumstàncies extremes, la gran majoria dels propietaris i professionals immobiliaris són conscients de la situació i ofereixen crèdits o reemborsaments als viatgers.

Què passa si ja he pagat una reserva per a després de el 9 de Maig ?
Continuarem supervisant i avaluant la situació tenint en compte la seguretat dels viatgers. És possible que disposi d'algunes opcions per gestionar la seva reserva:

  • Penseu en la possibilitat d'adquirir una assegurança de viatge. És possible que l'assegurança de viatge ofereixi cobertura davant malalties originades pel COVID-19, sempre que se li hagi diagnosticat i hagi pres les precaucions de viatge oportunes a la seva sortida. És possible que aquesta assegurança no ofereixi cobertura davant prohibicions de viatges, quarantenes ni por a viatjar. Assegureu-vos de llegir detingudament els detalls de la cobertura de la pòlissa.
  • Penseu en la possibilitat de canviar la data de la seva reserva. Pot sol·licitar una modificació de les dates de la seva reserva per correu electrònic.

Si té alguna pregunta més, li demanem que esperi a posar-se en contacte amb el servei d'atenció a client quan quedi menys per al seu viatge com a cortesia als altres viatgers.


No sé quan podré tornar a viatjar per ara. Puc obtenir un reemborsament o un crèdit de viatge per a una futura estada?
Per a les reserves realitzades abans de l'13 de març amb nits d'estada entre el 13 de març i el 9 de Maig, hem demanat als propietaris i professionals immobiliaris que ofereixin un crèdit complet per l'import que hagi pagat. Aquest crèdit es pot aplicar a futures reserves a la mateixa propietat durant el proper any (sense cost addicional). Recomanem encaridament als propietaris i professionals immobiliaris que emetin a el menys un reemborsament parcial per a les situacions en què no es pugui assignar un crèdit flexible. A causa de l'volum sense precedents de les interrupcions de viatges, els reemborsaments poden trigar unes setmanes a completar-se.
 
Quines opcions tinc si el propietari o professional immobiliari es nega a cancel·lar la reserva i fer un reemborsament?
Aquesta decisió depèn en última instància de l'propietari o professional immobiliari. Per a les reserves realitzades abans de l'13 de març amb nits d'estada entre el 13 de març i el 9 de Maig, hem recomanat als propietaris i professionals immobiliaris que ofereixin un crèdit complet per a una reserva futura en la mateixa propietat o un reemborsament parcial per l'import que hagi pagat.

Què he de fer si tinc un segon pagament programat?

Si té un pagament futur programat i està considerant la possibilitat de cancel·lar la reserva o sol·licitar un crèdit per a propers viatges, contacti directament amb el propietari o professional immobiliari mitjançant correu electrònic.

On puc trobar més informació sobre recomanacions de viatges o salut?
Recomanem encaridament a tots els viatgers, propietaris i professionals immobiliaris que segueixin les indicacions en matèria de salut i seguretat de les autoritats sanitàries i les recomanacions de viatge oficials. Per a la seva comoditat, a continuació li facilitem una llista de recursos que poden resultar-li d'utilitat.

    Organització Mundial de la Salut (OMS)
    Ministeri de Sanitat
    Declaració d'estat d'alarma


 
Correo
Llamada
Asignación